czwartek, 15 maja 2014

Blue Mood

Ostatni post na blogu napisałam w kwietniu a tu mamy prawie połowę maja. W tym czasie Kociątko cieszyło się  obecnością babci, licznych ciotek i wujków. Ja odwiedziłam Warszawę i jej okolice. Nie raz się prawie zgubiłam. Jak ta Warszawa się rozbudowała. Aleii Jerozolimskich w ogóle nie poznawałam a przecież swego czasu jezdziłam nimi codzienie i nie miały przede mną żadnych tajemnic.  
Potem odwiedziliśmy weekendowo drugą babcie. Ja z mężem poszliśmy sobie do kina a kociątko miało babcię na własność. Teraz jesteśmy w zimnej rzeczywistości gliwickiej, gdzie aura nas nie rozpieszcza. Kolorowe czasopisma kuszą zdjęciami wiosenno- letniki stylizacjami. Żywe kolory, zwiewne spódniczki w kwiaty, sandałki na koturnie lub materiałowe balerinki. Człowiek przegląda i marzy w co by się ubrał gdyby było ciepło, ale wstając z kibelka dochodzi do winsoku że zbyt wcześnie schował ciepłe swetry głęboko do pawlacza i teraz zostaje ubieranie się na cebulkę. Ostatnio przeglądając razem z Kociatkiem magazyn Hebe  natknęłam się na artykuł poświęcony trendom lata 2014 oraz kolorom przewodnim tego sezonu. W wśród nich znalazłam Neon Matt, Orange is a New Black oraz Blue Mood.
Wiec dzisiaj wygrzebałam zdjęcia naszyjnika zrobionego jakiś czas temu ale właśnie w kolorystyce blue mood.







Połączenie niebieskiego z czerwonym mój ulubiony zestaw.
Pozdrawiam i zapraszam do komentowania!!!

1 komentarz:

  1. Naszyjnik ma bardzo ciekawy fason, myślę, że pasowałby do prostej czerwonej sukienki:) Pozdrawiam!
    www.buycheaplookfit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń