piątek, 17 stycznia 2014

Korzeń korala+mulina czerwona=korale

Dzisiaj zaczynam prezentować prezenty gwiazdkowe, które przygotowałam dla rodziny. Wszystkie są już rozdane wiec nikomu nie poprsuje niespodzianki.
Na poczatek korale zrobione z naturalnego korzenia korala  i czerwonej muliny. Koraliki zostały nawleczone na muline oraz cieniutką przezroczystą żyłkę, aby przy pociągnieciu łatwo sie nie zerwały. Przy małych dzieciach ostrożności nigdy za wiele! :-)












Na zamówienie mogę zrobić podobne korale. Koszt 25zł plus koszty przesyłki 5zł.

Pozdrawiam i zapraszam do komentowania mojej nowej pracy.

5 komentarzy:

  1. Ciekawe połączenie koralików ze sznurkiem - wyplatałaś go ręcznie, na drutach/szydełkiem, czy może taką laleczką dziewiarską?
    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje za komentarz. Dziergałam oczywiście na drutach. Jeszcze nie znalazłam czasu żeby nauczyć się robić na szydełku.
    Pozdrawiam
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe ;) podoba mi sie ^^ Czekam na kolejne notki i obserwuje :) Pozdrawiam

    http://loveilivesiforever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy blog, jak sama jego autorka
    zapraszam do mnie ;)
    http://palinsky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam ten kolor i ten kamien

    OdpowiedzUsuń