piątek, 13 września 2013

Powrót rafii


W marcu prezentowałam swoje pierwsze kolczyki wykonane z fali. Wtedy wykonałam fioletowe prostokąty przerabiając wszystkie oczka na prawo.  
Kolczyki bardzo się podobają moim koleżankom a ja bardzo lubię je zakładać  w zestawieniu z fioletowymi dodatkami (torebka, buty).

 Jakiś czas temu będąc w Liroy Merlin w dziale dekoracyjnym znalazłam torebki z różnokolorową rafią. Chciałam kupić niebieską ale niestety nie było, wiec zdecydowałam się na kolor jasnozielony.




Tym razem zrobiłam zielone kolczyki zwijki.  Próbowałam zrobić prostokątne kolczyki ale rafia okazała się gruba i sztywna związku z tym prostokąty wychodzą niekształtne. Musze jeszcze nad nimi popracować.



Zapraszam do komentowania co myślicie o rafii jako materiale na biżuterie i moich nowych kolczykach.

1 komentarz:

  1. Mnie takie kolczyki średnio się podobają, ogólnie wolę krótkie :)
    Mam do oddania voucher do sklepu Answear.com, którego nie potrzebuję. Więcej informacji u mnie :)

    OdpowiedzUsuń