środa, 3 kwietnia 2013

Kolczyki do konkretnej sukienki

Moją przyjaciółka idzie w  sobotę na wesele swojej przyjaciółki. Ma śliczną niebieską sukienkę i brakuje jej dodatków do tej kreacji.


 Postanowiłam jej trochę pomóc i stworzyć coś do konkretnej sukienki. Zrobiłam duże kolczyki w kształcie listków. Kolczyki są duże efektowne (lśnią w świetle lamp) ale bardzo lekkie.
A oto efekt mojej pracy:


Zdjęcie jednego kolczyka


 Zdjęcie kolczyków w świetle lampy


Na koniec zdjęcie materiałów z których zostały wykonane kolczyki. Syntetyczny jedwab i syntetyczny srebrny sznurek.


Jak się wam podoba moja propozycja kolczyków dla przyjaciółki ? Proszę o komentarze czy pasują do pokazanej sukienki.

3 komentarze:

  1. chciałam powiedzieć, że kolczyki są piękne i pasują idealnie do sukienki. Nie chwaląc się zarówno ja jak i kolczyki błyszczałyśmy :)
    ślicznie dziękuje :***
    P.S. Fajne tło bloga dałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za komentarz. Też uważam że wyglądałaś ślicznie. Kolczyki pasowały idealnie.
      Pozdrawiam i całuski

      Usuń
  2. "Czekamy na moherowe stringi" Wojtek

    OdpowiedzUsuń