środa, 20 marca 2013

Trendy wiosna-lato 2013 - musi się błyszczeć

Ostatnio wpadła mi w ręce Gala (Nr5. 2013), gdzie było kilka stron poświęcone na temat trendów w modzie w tym roku. Kilka gwiazd się wypowiadała się co tym roku będzie modne. 
Małgorzata Kożuchowska uważa np. że "Niezależnie od upodobań w tym sezonie obowiązkowo trzeba trzeba czymś błysnąć :-)". 
Po przeczytaniu tej wypowiedzi i oglądnięciu proponowanych w artykule ubrań, zaglądnęłam do mojej magicznej komódki gdzie trzymam różne szpargały i wyciągnęłam sredno-metaliczny sznurek.
Wydziergałam moją propozycję metalicznego błyszczącego dodatku.




 Była jeszcze trzecia para ale spodobały się szwagierce, więc zostały tylko dwie,
 plus pewna wariacja na temat kolor i połysk
 

Jeszcze zdjęcie materiału z którego została zrobiona robótka.



Wracając do  magazynu Gala (link do artykułu).  Nie powiem ciekawe propozycję zwłaszcza te rzeczy błyszczące w innym kolorze niż złoty i srebrny. Już mam upatrzoną na allegro motki fajnej bawełny merceryzowanej (intensywny połyskujący brąz i niebieski) ;-). 
Niestety cały czas nie mogę nic znaleźć nic ciekawego w kolorze złotym ;-(




1 komentarz:

  1. pomysł tych kolczyków mi się podoba, ja też takie poproszę, mogą być również większe co chodzi o wymiary :)fajny kolor :)

    OdpowiedzUsuń